Σελίδες

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Βάφτιση με θέμα πεταλούδες!

Η αγαπημένη μου ξαδερφούλα Ζαχαρένια βάφτισε πριν λίγο καιρό την κόρη της και της έδωσε το όνομα Χρυσοβαλάντη! χτες γιόρτασε και επίσημα την πρώτη της ονομαστική γιορτή!.. Σκέφτηκα λοιπόν να σας δείξω το προσκλητήριο και το βιβλίο ευχών που τις έφτιαξα..




Το προσκλητήριο ροζ χαρτί τυλιγμένο σε κύλινδρο, το δακτυλίδι είναι από άσπρη τσόχα με ροζ καρό κορδελίτσα και μια πεταλουδίτσα ..



Το βιβλίο ευχών σε σχήμα πεταλούδα από την Σφραγιδομανία, διακοσμημένο με μικρά στρασάκια, μέσα το διακόσμησα με την Τινκερμπέλ!.

5 σχόλια:

despina είπε...

Yπέροχα και τα δύο!!!να χαίρεστε τ' όνομα!!!και χρόνια πολλά για τη γιορτή σου Παρασκευή!!!καλημέρα!!!

Αlex... είπε...

Πανεμορφα ειναι ολα!!!Μπραβο Παρασκευη!

EFI είπε...

Καλησπέρα Παρασκευή! Είναι πολύ όμορφα, μπράβο σου!!! Μου αρέσουν πολύ τα στρασάκια στην πεταλούδα!

Παναγιώτα είπε...

Πολύ όμορφα Παρασκευή μου,μπράβο σου υπέροχα ,τα στρασάκια υπέροχα μου άρεσαν πολύ!

Katerina είπε...

Πολύ όμορφα Παρασκευή μου!!!
Να χαίρεστε το κοριτσάκι ;-)