Σελίδες

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Σύνθεση




Πρώτη ανάρτηση για το 2013 και ξεκινάμε με μια συνθεση..

Η φωτογραφία αυτή είναι από την μέρα των Χριστουγέννων, που γιορτάσαμε σε ένα εστιατόριο με λίγο πιο ευρωπαϊκά έθιμα, στα τραπέζια υπήρχαν christmas crackers που μέσα έκρυβαν αυτή την χάρτινη κορώνα και διάφορα μπιχλιμπιδάκια! το δικό μου είχε αυτο το αστείο μουστάκι!


Χρησιμοποίησα ένα από τα χαρτιά της webster που είχα πάρει εδώ και πολύ καιρό, μάσκες, mist και έραψα λίγο με κλωστή από λινάτσα!









Die cut κορνίζα από την K&co ευγενική προσφορά της Νικολέτας!






Τα δυο αυτά λουλούδια είναι η κορόνα μου που αφού την ψέκασα με μιστ την τσαλάκωσα να μοιάζει με λουλούδι




10 σχόλια:

Aliki είπε...

μου αρέσει τρελά!τα λουλούδια απο ρυζόχαρτο, η κορώνα στο κεφάλι, το μουστάκι...τέλεια! πολύ έμπνευση είχες!καλή επιτυχία!και φιλιά!

Unknown είπε...

σούπερ η σύνθεση κοριτσάκι!!!και τρελάθηκα με τη φωτογραφία!!! άκρως καλλιτεχνική!!χιχιχι!!!!!!!φιλιά!!

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ioanna είπε...

Καταπληκτική σύνθεση !!!!!!!
Μου αρέσουν πάρα πολύ τα λουλουδάκια και η κορνίζα ταίριαξε πολύ με το ύφος της σύνθεσης ,για τη φωτογραφία τι να πω......ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!!!!!!χιλια μπράβο νομίζω είναι από τα καλύτερα σου!!!α να μην ξεχάσω ...και ο τίτλος τέλειος!!!!!
Καλή επιτυχία!!!ματς μουτς

Ελευθερία είπε...

εγινε τελεια!!!! μου αρεσει που εκοψες τι φωτο περιμετρικα και το λουδουδακι από την κορώνα σουπερ!!!!! μπραβο και πάλι!!!

Melenia Agapides είπε...

Η σύνθεση σου έχει προσωπικότητα, Παρασκευή, μπράβο μπράβο μπράβο!

Scrap-crafts είπε...

Φιλενάδαααα τέλειο! Οι κορονίτσες που έγιναν λουλουδάκια?... τρελή έμπνευση!!! είναι όντως άκρως καλλιτεχνική!!! Θα μπορούσε να εμπνεύσει πολύ κόσμο αυτή σου η δημιουργίά!!!

Maria Tsil είπε...

Μπράβο βρε Παρασκευή είναι καταπληκτική!Φοβερή έμπνευση!

craft inspiration by nikoletta είπε...

Καλα οι φωτο σου μου αρεσουν τρελα!Πανεμορφη και παιχνιδιαρικη συνθεση!Περασαμε τελεια οπως παντα!!Μακιααααααααααα

παρασκευη..η αλλιως pizizi είπε...

Κοριτσακια μου σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!!